Saknar ord..

För fyra år sedan sålde jag denna häst till denna underbara människa. Vad jag inte visste då var att det skulle blir början på en riktigt fin vänskap, jag och Christina har skickat hundratals mail och träffats så fort vi fått chansen. Jag har aldrig träffat någon som har avgudat sin häst som Christina gjorde med Lucky och det var verkligen ömsesidigt❤️ Livet är så orättvist. Idag fick Lucky galoppera vidare till de gröna ängarna och det gör så ont.. Tänker så mycket på dig Christina medan tårarna rinner..

Kommentarer
Postat av: Christina

Tusen varma tack, Maria, min älskade kära vän, för dessa vackra rader.
Jag famlar runt i ett mörker, en mardröm. Varför? Varför?

2015-03-27 @ 08:08:21
URL: http://www.sunthastfornuft.se
Postat av: Maria

Ja, varför Christina😢 Allt har inte en mening.. Jag lider så med dig, det skulle inte sluta så här😞

2015-03-27 @ 17:15:11
Postat av: sara s

Jag har aldrig träffat Christina, men Lucky eller Wiper som han hette då, träffade jag som föl och jag fastnade direkt för honom. Jag har fått följa deras saga genom hemsida/blogg och framför allt alla foton på Instagram. I går förstod jag att han var borta, tårarna rann, dom rann i morse och dom rinner nu. Jag är så otroligt ledsen, tycker så synd om Christina, det band dom hade är få förunnat.
Det jag kan glädja mig åt är han fick ett underbart liv!

2015-03-28 @ 09:38:32
URL: http://enuffes.blogg.se
Postat av: Maria

Så fint skrivit Sara!

2015-03-28 @ 17:34:28
Postat av: Ester

nej men ush vad tråkigt,vilken tur att han fick stå hos er två då vet man att han har varit lycklig...

2015-04-04 @ 16:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0