Ågårdens Sea of Joy

Äntligen så kom han! I tre veckor har vi väntat, men han kunde inte kommit bättre egentligen! Idag har vi haft så mycket som 19 grader och strålande sol! Han föddes runt kl 6, inget föl när jag kollade kameran vid 5,30, men när jag kom ut 6,30 så stod han på benen, men var fortfarande blöt.. Och en timme senare diade han, så det har gått väldigt bra:) 
 
Eftersom vi har fler ston på T så bestämde jag att Joys föl ska få heta på S och of Joy efter och vad passade bättre denna gång än Sea of Joy, då pappan heter Derwen Sea Adventure!
 
Här har vi lite bilder på underverket!
 
Alldeles färsk
 
 
Så fin bläs, precis i min smak!
 
 
Stolt mamma❤️

Kommentarer
Postat av: Christina

STORT varmt grattis Maria, ingen dum början på årets fölsäsong!
Och Joy ska få en extra morot i morgon, för bästa timing! :-D

2015-04-20 @ 21:15:49
URL: http://www.sunthastfornuft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0