Derwen

Jag utlovade lite fler bilder från Wales-resan och här kommer det lite fler! De flesta är tagna av ena delen av vårat härliga resesällskap Maria Gometz
 
Derwen Rhyfeddod med hennes föl Och Derwen Dania, (våran Dusks mamma!)
Derwen Dania - Inte helt olik sin son eller tvärt om=)
Dania igen
 
 
Derwen Distant Voyage e. Derwen Sea Adventure u. Derwen Dania (alltså halvbror till både Dusk och Tegwen)
Derwen Gwennos e. Tireinon High Noon u. Derwen Gwenlais. Pers favorit och halvsyster till två här hemma! Lilly och Zamora har samma pappa och hennes mor Gwenlais har gett många fantastiska föl, bla. derwen Gladstone som finns hos Gunn Johansson på Burhult.
 
Gwennos igen=)
 
Derwen Return e. Derwen To the Quartzite u. Derwen Reason
 
Derwen Topaz- En av mina favoriter och helsyster med Dusk
Per och Topaz
Per och Topaz igen, väldigt bra cob-modell tycker jag=)
Derwen Awel Mai
 
En härlig grillkväll med Ifor, Myfanwy, Jenny från Österrike och Ander från Spanien och vi svenskar också förstås=)
En skrattande häst, jag hoppas det inte var oss hon skrattade åt..
 
 
 
 
 
 
Denna tänkte jag stoppa i resväskan, men fick inse att jag hade övervikt ändå
Samma som den ovanför, det kallar jag vackert huvud!!!
 
 
 
 
Så avslutar jag med tre vackra, äldre damer som alla har betytt mycket för Derwen Stuteriet och fått många fina föl där!
F.V. Derwen To the Future, Derwen Duchess of York och Derwen Georgette
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0