Varför kan jag aldrig lära mig..

 
 
...att uppdatera oftare. Ja, att det ska vara så svårt! 
 
En hel del har hänt sen sist, Isadora har flyttat ner till Christina och broder Wiper/Lucky och funnit sig väl tillrätta, vilket jag var helt övertygad att hon skulle göra:) Christina och Lillmatte Cleo är överförtjusta och äntligen får Isadora den uppmärksamhet hon förtjänar och verkligen trivs med! Jag vet att jag länkat innan, men tillskillnad från mig så är Chistina bra på att uppdatera sin blogg! gå in och läs: sunthastfornuft.bloggo.nu
Ågårdens Isadora precis innan vi lastade.
 
och när vi ändå är inne på min vän Christina, så får Jag hjälp att fixa till min hemsida!! Äntligen ska den få sig ett lyft, just nu är det jag som ligger lite efter med information, men hoppas att jag får lite tid imorgonkväll (för dagarna vill man ju inte sitta inne..;)) det är ju skoj bara man börjar!
 
Ett nytt avelssto/ridhäst har anlänt med:))) en mycket, mycket vacker dam som heter Derwen Tarddant, helsyster till våran lilla Tegwen! Hon gick på stora cob-auktionen i Wales i oktober och med hjälp av Ifor Lloyd som erbjöd sig att ropa åt mig så gick detta väldigt smidigt! 2008 när Derwen hade sin auktion för att minska ner på hästantalet, och jag köpte Zamora så gick Tarddant för £3800 och var en av unghästarna som gick för mest pengar, vi fick henne lite billigare nu.
 
 
Derwen Tarddant
 
På måndag är det dags för Zacaroll att flytta till sitt nya hem i Vikbolandet utanför Norrköping! Det blir spännade att se vad Jonna kommer tycka om sin lilla cobkille:) Zacaroll har tur och får resesällskap av lilla Viktor (welsh ponny) som jag fick i returlass när vi lämnade Wilma i Skåne, så smidigt när man kan hjälpas åt lite!
Ågårdens Zacaroll
 
Det var lite kort och jag har säkert glömt hälften..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0