Stolpe ut... igen=(

Då var 3-års testet med Dusk avklarat och visst skötte han sig bra tycker jag, men jag kanske inte är helt nöjd med poängen... 7:a på traven kändes ganska surt, då han travade mycket bättre än på hingstvisningen där han fick en 8... Men, men 48 poäng (9-9-8-7-7-8) gjorde att han missade gångartsdiplom med liten marginal.. Poängen hade ju räckt om han bara inte fått två 7:or i gångarterna. Det blir väl nya tag nångång hoppas jag!
 
Fick bli en hagbild som Tanja har tagit då jag inte hade några rån testet på datan.
 
Nu tänkte jag bjuda på lite bilder som Tanja tog i påsk, det är en hel del bilder, men idag blir det unghästarna, Zafir, Lilly och Zavanna=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0