Vi kommer sakna dig..

Här händer det saker kan man säga.. Eftersom jag verkligen har fått fyra super föl i år och egentligen skulle vilja behålla alla, men det förstår ju alla att det inte går😒så har jag fått fatta vissa beslut... Ilona släppte jag för att jag vet att hon får det kanon med Tanja och jag kommer att få följa henne på nära håll ändå. Zacaroll ska jag också sälja eftersom vi har två hingstar redan och det räcker... Men Wilja med den perfekta teckningen och efter våran fina Caracas och undan Wilma som jag haft i tio år, men som jag nu har sålt, måste ju vara kvar! Och sen sist ut var ju Tegi att föla och ut kom detta ljuvliga stoföl!!! Och jag får ju aldrig chansen att göra om denna kombination, så hon lämnar inte gården heller😃
Ågårdens Tegwen
 
Men tyvärr så går det ju inte att ha hur många avelsston som helst, även om jag är väldigt nöjd med dom jag har.. och ett av stona har det varit mycket tjat om sen jag köpte tillbaka henne, men jag har hela tiden sagt att nu ska jag spara Isadora för att ha kvar ett bra sto efter Caracas, men nu när jag fått Wilja så har jag ju ett efter han ändå..
Ågårdens Wilja och Lowa
 
 
Så ett stort grattis till Christina (som har Wilmas första föl) och hennes bonus dotter Cleo till denna pärla, jag vet ju att hon kommer få ett 5-stjärnigt hem hos er!!!
Ja, då återförenas våra allra första föl här på stuteriet! detta är en gammal artikel från våran lokaltidning.
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Ord saknas för att beskriva hur glad jag är!
Kan det bli november snart... ;-)

Tusen stora varma tack, Maria, och i kvadrat upphöjt massa kramar!

2014-06-15 @ 06:10:39
URL: http://www.stall-llacheu.se
Postat av: sara

Hej! Jag brukar titta in på din hemsida/blogg då och då.Vad tråkigt det låter med mycket tjat om en häst som är så fin som Isadora, och så roligt att hon får ett bra hem. Grattis till alla fölen.

MVH Sara Svensson

2014-06-15 @ 18:23:43
Postat av: Maria Borvall

Jag är så glad Christina (och Cleo) för att ni blev så lyckliga att få köpa Isadora och jag vet att hon inte kan få ett bättre hem och då känns det lättare att släppa henne med!

Vad roligt Sara att du följer oss! Jag skrev nog lite luddigt i inlägget, det är Christina som har tjatat på ett bra sätt att hon vill ha Isadora, men nu tog hon yttligare ett steg när hon insåg att jag hade två föl som jag ville behålla!

2014-06-16 @ 09:41:54
URL: http://agardensstuteri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0