Dålig uppdatering, igen...

Varför ska det vara så svårt att hinna med att skriva några rader i bloggen?? Det känns som det alltid hamnar i sista hand, men jag ska försöka att bättra mig!
 
En rolig nyhet har vi i alla fall och det är att Zamora är ultraljudad och dräktig, så vi kommer förhoppningsvis att få ett föl nästa år! Jag är väldigt nöjd med Zafir, så det blir spännande att se vad hon ger denna gång!
 
Dusk är anmäld till Riks i Lerum, men jag är tveksam på om vi kommer att åka med honom.. Vill ju inte att han ska se liten ut för sin ålder ( och Walesiska domare brukar ju gilla att dom är grova...) och trots att han äter ganska mycket kraftfoder, så har vi svårt att få upp honom i vikt, så han ser lite tanig ut fortfarande.. Men det hade varit roligt att åka för träningsskull också! Vi får helt enkelt se vad vi bestämmer oss för.
 
 
 
 
 
Det var lite kort från oss, men som sagt nu måste jag bli bättre på att uppdatera!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud vad fin han har blivit nu när han har gått upp i vikt! Grattis! :) Hoppas på ett fint föl! ;)

2012-07-25 @ 21:35:04
URL: http://mikaelasnygging.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0