Snö=)

Äntligen har det kommit lite snö och kyla! Allt blir så mycket ljusare och trevligare, även om det blir lite mer jobb med vattnet till hästarna, men det är det verkligen värt! Det är ju i alla fall lite roligare bakgrund att ta bilder i och imorgon har Ingela lovat att hjälpa mig att ta lite kort på Wonder, det är lite svårt att få till det bra när man är själv med en missnöjd liten Lowa, hon tycker att vagnen är väldigt tråkig om den inte rullar...

Det har inte blivit mycket dator nu när vi har haft Bollnäs-besök, men det är ju precis som det ska vara=) Så nu är det lite mail att ta igen och innan idag så kollade jag runt på lite sidor som jag brukar ha lite extra koll på och däribland finns förstås Iglatjärns blogg (http://iglatjarn.blogg.se/) och dom skänker jag den varmaste tanken till då det har visat sig att alla våran favorit Gwylfah inte har något föl i magen längre=( Jag blev så ledsen när jag fick sms från Madde om detta.

Och något annat tråkigt som jag läste där var att Caracas fina pappa Burhults Black Commence har fått vandra vidare, men han har ju levt ett långt fint liv hos Gunn på Burhults stuteri och ridskola, hela 25år blev han! Så därför tänkte jag hedra hans minne av lite bilder på hans son och barnbarn som finns här på vårat stuteri!


Caracas - en vacker 20-åring


Isadora - Våran allra första avkomma


Zafir - En väldigt trevlig cob som vi har tänkt att ska stanna på stuteriet!


Wonder - kommer att bli en toppen vän till den som köper henne! Någon?


Ice - Ser tråkig ut på bilden, men är en riktig liten pärla=) Även han till salu!


Lowa 1 år - var så nöjd med sin nya säck, hon riktigt gosade ner sig i den!


Linus - den inneboende korsningen, jätte söt, men inte som en cob förstås;)

Kommentarer
Postat av: sara s

Vilka snyggingar ni har! Tråkigt med C´s pappa...

2012-01-26 @ 19:45:26
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: Johanna Bengtsson

Men, Linus är ju väärldens sötaste!

2012-02-06 @ 19:13:36
URL: http://bobsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0