Dusk på ingång..

Nu har nedräkningen börjat på allvar, jag trodde enda fram till idag att han skulle komma imorgon, men så fick jag meddelande om att dom kommer på torsdag istället.. Tråkigt, men vad gör en dag, han ska ju förhoppningvis leva resten av sitt liv med oss=)

Jag har ju tyvärr inga fler bilder på Dusk än dom jag redan har lagt upp, så jag tänkte att ni kunde få njuta av hans vackra far istället, fick såna fina föl bilder av Sofia på Iglatjärn, sen hon var där hösten 2007! Och sen har Ifor skickat en bild från han var ett år och var på sin första utställning!


Derwen To The Quartzite - Junior champion på sin första utställning! Foto: Derwen


Quartzite som föl! Foto: Sofia Hallonqvist


Foto: Sofia Hallonqvist


Foto: Sofia Hallonqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0