Vackra Wilma!

Idag gjorde vi (jag och Ingela) ett försök att få en fin film av lilla Wonder som jag har satt ut på hästnet och faktiskt fått lite intressanta svar=) Det kanske börjar att vända på hästmarknaden?!? Tyvärr så var inte Wonder så intresserad av att visa sin fina trav utan tyckte det var roligare att galoppera! Och eftersom vi bara var två, så hade vi inget annat val än att ha henne lös.. Men vi passade i alla fall på att ta lite fina bilder på Wilma, hon är verkligen ett stiligt sto tycker jag!

I förrgår gjorde jag lite uppdateringar på hemsidan, det är ju faktiskt kul när man väl börjar, men varför blir det så sällan? Egentligen skulle jag vilja ändra hela designen, men jag får se när jag tar tag i det.. Jag är ju ganska dålig på det här med hemsidor och datorer, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra..






Kommentarer
Postat av: Pia Haugsnes

Hej, hej !!



Visst e det typiskt ... när man vill ta lite fina bilder eller film så är det svårt att få just det man vill.

Det är väl så att man ska ta med sig kameran lite då och då i stället ... men ... men ... man är alltid så klok men .. glömmer så fort !!

I allafall jag ...



Det blev fin, fina bilder på en annan i allafall ... alltid något ..



Jag har sett .. Wonder är jätte fin ... och jag kommer snart ner o hälsar på er.

MVH Pia

2011-10-17 @ 12:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0