Någon som är intresserad av ett hingstföl?=)

Förra året så började jag inte annonsera ut Wiper förrän han var flyttklar, men den här gången tänte jag börja lite tidigare! Så är ni ute efter ett hingstföl eller vet någon som är, så har vi ett väldigt fint här=)

Här har vi annars fullt upp! Idag har vi varit iväg och kastrerat Pers morfars häst, han är en korsning mellan fjording och halvblod och ska gå med våra hästar i vinter, han kommer nog sticka ut bland cobbarna... Sen försöker vi snygga till lite utomhus och den nya traktorn har fått ett eget garage.

Jag kör lite som vanligt, lite text och mer bilder=) Och nu tycker jag själv att jag fått till några bra kort på lilla salu-killen Ice!











 

 


Kommentarer
Postat av: Christina Blomquist

Att Ice är en cob är inget att ta miste på. Vilken läckerbit!!!! Hälsningar Christina

2011-05-29 @ 22:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0