I väntans tider!

Isabella är så stor nu, så kommer inte fölet snart är jag rädd att hon spricker.. Slö är hon med, men det är ju inte konstigt när det är så varmt och härligt väder(enligt mig, vet inte om hästarna alltid håller med..)! Wilma är också stor, men inte i närheten av Isabella, men sen är ju hon 10 cm högre och det är bara hennes andra föl och Isabellas 8:e..


Isabella- men hon ser ännu större ut i verkligheten=)


Wilma- tre veckor till beräknad fölning

Sen har jag redan fått lite (eller ganska mycket, kanske jag ska säga=)) rapport och kort från Wiper, allt har gått jätte bra och han verkar trivas som en fisk i vattnet=)


Stilig herre! (fler foton finns på Wipers egna sida på www.agardensstuteri.se)


Avslutar inlägget med en fin bild på Zamora och hennes vackra föl, som gärna vill ha ett litet syskon att leka med snart=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0