Tiden går snabbt...

Idag är det 10 veckor sedan Lowa föddes och jag bara undrar var tiden har tagit vägen?!? Än så länge är hon helt exemplarisk, oftast glad och vaken på dagarna (det är någon timme innan läggdags som hon kan vara lite gnällig). Sen så vaknar hon max en gång på natten och dom senaste två veckorna har hon oftast sovit hela natten.. detta måste vara lyx! Sen har jag otrolig hjälp av Pers mamma och syskon som ställer upp som barnvakter så gott som varje dag, så att jag kan gå ut till hästarna även när Per jobbar! Det är så skönt att få lite tid för sig själv ute hos hästarna=)


Kan man vara sötare?


Det ska börjas i tid, två månader och har redan ridbyxor..


Jag har lagt ut lite mer bilder på Lowa på hemsidan, så släkt och vänner som bor en bit bort kan se hur hon växer, det är väl egentligen meningen att man ska skriva om hästarna på en stuteriblogg, men Lowa är ju stuteriets framtid (mammas önskedröm), så hon får vara med ett hörn hon också!

Nu har jag fått en tid för kastrering av Wiper, 6 april så är det dags att bli en glad valack och i början av maj är det dags för både Wiper och Rosette att bli glada skåningar=) Jag fotade lilla Rosette i lördags och visst är hon vacker??






Kommentarer
Postat av: cissi

Så sött med ridbyxor :)

Hoppas allt är bra med er alla :)

2011-04-27 @ 11:14:17
URL: http://celias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0