Då var det klart...

....Att även Rosette är såld! Det är med blandade känslor måste jag säga för jag har fäst mig mycket vid denna vackra ponny! Men man kan inte bara tänka på sig själv utan på hästarna med, för jag kommer ju tex. aldrig kunna rida henne för jag är alldeles för stor för en c-ponny. Och jag vet att hon kommer att få det kanon hos sina nya ägare för hon kommer att flytta till samma hem som Wiper, så det känns riktigt bra!

 
Ågårdens Wiper


Ias Rosette

Och nu när vi väntar på fyra stycken föl är det bra att kunna ägna dom mer tid i sommar! Det närmar sig med stormseg nu, Zamora som ska föla i mitten av april har börjat fått mjölk nu och magen växer mer och mer=) Jag hoppas på ett vackert stoföl, men huvudsaken är ju att det är ett friskt föl som kommer ut, man har ju hört riktiga skräckhistorier... så visst är man lite nervös när fölningarna ska dra igång med?!?



Derwen Queen Zamora


Kommentarer
Postat av: Christina blomquist

Grattis till försäljningen av Rosette! Se till att nya ägarna för min mailadress (och jag vill gärna ha deras). Vill gärna hålla kontakten med nya familjen!

Hälsningar Christina

2011-03-15 @ 07:32:59
Postat av: Maria Borvall

Tack Christina! Jag mailar över hennes adress till dig!

2011-03-15 @ 10:14:35
URL: http://www.agardensstuteri.se
Postat av: mikaela

Har nån köpt Rosette? När gjorde dom det? Och när åker hon eller har hon redan åkt? Jag börjar sakna henne nu! Fast det inte är min häst!



Mikaela

2011-03-26 @ 19:27:11
URL: http://mikaelasnygging.blogg.se/
Postat av: mikaela

Har nån köpt Rosette? Har hon redan åkt eller? När köpte dom henne? Jag börjar sakna Rosette! Fast det inte är min häst!



Mvh Mikaela

2011-03-26 @ 19:30:31
URL: http://mikaelasnygging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0