VARNING...

Jag brukar inte hänga ut folk (företag), men jag blir så irriterad så jag måste.. Ett företag som heter 121.nu har lurat oss att vara med på deras sökmotor på nätet, som inte ger ett dugg och då undrar ni hur jag vet det?!? Jo, för vi har tydligen redan varit med ett år utan att vi vetat om det, då kan det ju inte vara någon lyckad affärsidé... och nu när dom ringde igen så fanns det ingen ångerrätt så det var bara att vara med ett år till och när vi fick räkningen så var den på 3660:- Hur kul är det att betala så mycket pengar för ingenting???

Så nu har jag försökt att få bort räkningen i en vecka men det är tydligen helt omöjligt, först och främst så var det svårt att få tag på dom och dom lovade att ringa upp fast dom inte gjorde det, bara det är ganska oseriöst tycker jag... Det enda dom kunde göra var att sänka räkningen med 1000:- och det är väl i och för sig snällt, men så tråkiga pengar ändå.. För man blir ju inte rik av att ha ett litet stuteri, man får ju vara glad om det går runt utan såna tråkiga räkningar=(

Så från och med nu så kommer jag inte ens prata med telefonförsäljare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0