Fina Caracas!

Dagens inlägg tänkte jag ägna åt vår fina hingst! Jag tyckte ju bra om Caracas redan innan vi köpte honom. Hade haft turen att fått rida honom en del då jag hade Wilma i samma stall som honom när jag bodde i Gislaved och innan Caracas flyttade upp till Östersund där vi köpte honom ifrån. Förutom att han har gjort bra ifrån sig i utställningsringen, så är han även en fantastiskt ridhäst, stabil och snäll så att vem som helst kan rida honom med! Att han verkar trivas med livet när han får gå med sina ston och föl är inget jag tvivlar på. I år blir han 19 och det är ju egentligen ingen ålder för en häst..

Förra året fick vi två föl efter honom som vi är jätte nöjda med och det här året kommer fyra nya förhoppningsvis. Jag kan knappt vänta, det är en sån spännande period vi har framför oss nu med alla föl=)





Nu hoppas vi på många fler år med denna fantastiska häst, för vad skulle vi göra utan dig?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh jag älskar mittenkortet! Vilket underbart uttryck han har. Han ser verkligen ut som den kung och gentleman han är. Ni får säkert njuta av honom i många år till!

2011-02-22 @ 18:15:01
URL: http://www.iglatjarn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0