För snart 10 år sedan...

..Köpte jag mitt första cobsto Norrvanges Wilma och nu har jag efter långt övervägande bestämt mig för att sälja henne. Min vackra Wilma ska föla här hemma och sen flytta till Sandra som blev förälskad i henne i höstas när hon bodde nere hos min kära vän Christina (som för dom som inte hänger med riktigt är ägare till Wilmas första föl, kan verkligen rekommendera hennes blogg: www.sunthastfornuft.bloggo.nu) att kärleken är besvarad märkte vi i tisdags när Sandra och Christina kom för att hälsa på och skriva lite papper. Wilma hörde direkt när de kom och började direkt med konster som hon lärt sig nere i Skåne, häftigt att se! Och det gör att det hela känns så mycket lättare=) Jag är helt säker på att Wilma känner sig lite sviken av mig, då det från början (fyra första åren jag hade henne) bara var vi och det var mycket mys och träning och bara hon i fokus. Sen blev det fler hästar och mindre tid för denna fina tjej.. Så jag tror att detta kommer göra Wilma väldigt lycklig!!
 
Ett kärt återseende i tisdags=)
 
 
Måste vara helt ren;)
 
Wilma är så fin som ridhäst och jag är säker på att hon saknat det!
 
 
Och fin på töm med!
 
Och denna specialité, som hon även ärvt ner till sin son=)
 
Tack Christina för lånet av bilderna på Sandra och Wilma!
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Mycket fint skrivet - och tack för varma ord.
Din Vän Alltid
Christina

:-)

2014-02-28 @ 08:49:38
URL: http://sunthastfornuft.bloggo.nu/sv/
Postat av: sandra

Det är en ära att få köpa denna fina häst! Är så lycklig att hon kom ihåg oss :-). Jag lovar dig Maria att hon kommer att få det mycket bra hos mig och kommer att behandlas som den prinssesa hon är. Du får hälsa på oss precis när du vill :-)
Stort tack för en supertrevlig dag oss er!
Kram

2014-03-02 @ 14:23:58
Postat av: Maria Borvall

Tack Sandra och Christina!!

Jag vet att du kommer ta hand om henne på allra bästa sätt och att hon gillar dig var det inga tvivel om;)

Kram

2014-03-03 @ 13:33:30
URL: http://agardensstuteri.se
Postat av: sara s

Åh, lyckliga Sandra!
Wilma är så fin!

2014-03-03 @ 19:52:35
URL: http://enuffes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0