Rosette och Lina

Idag var vi och kollade när Rosette gjorde debut på hoppbanan! Hon och Lina hoppade 40 och 50cm på Pay & Jump i Tranemo. Dom var hur duktiga som helst båda två, Rosette är inte hoppad alls mycket, men vilken liten läraktig ponny, det blir spännande att se vad det blir av henne i framtiden!
 
 
 
 
 
 
Två uppdateringar på bloggen på två dagar är ju inte illa av mig=)) Och jag lovar att det blir en imorogn om bara Zamora klämmer ut sin lilla bebis! Jag har trott att den ska komma flera dagar nu...

Kommentarer
Postat av: Lina

Rosette är jättemysig och lär sig fort! Det är redan skillnad nu :) Hoppas att jag få tävla henne flera gånger! Tack för korten! :D

Ha det bäst!!!

2013-05-12 @ 16:08:01
URL: http://animalfantasy.blogg.se
Postat av: Ingela

Jösses vad det ser bra ut!

2013-05-12 @ 16:48:01
Postat av: Maria Borvall

Lina vi blir bara glad om du vill ut fler gånger, det var jätte roligt att se vilka framsteg du gjort med Rosette!

Ja, Ingela nästa år är det kanske du och Isadora som är med=)

2013-05-12 @ 21:16:14
URL: http://www.agardensstuteri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0