En dag full med hästar!

Ågårdens Whiskey
 
Idag började vi att vänja av lilla Whiskey, han ska få gå med Lady på dagarna och mamma och pappa på nätterna ett tag framgenom! sen ska han få flytta upp till betet i Vihult, där Ice och Dusk går. Vi stängde och släppte dom där idag, så skönt att gräset kommit så snabbt ni i slutet, så det äntligen finns något att äta för dom!
 
Derwen Dusk ville inte ta upp huvudet från gräset...
Zafir fick ett litet träningspass i padocken vilket hon verkligen gillade;)
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Ojojoj, översta bilden slog ju en med häpnad. Nästan så att jag undrade; Vem är det? Whiskey?! Jo, jag tackar :-)
Vackra hästar du har, Maria!
Många kramar
Christina & Lucky

2013-05-19 @ 07:14:51
URL: http://sunthastfornuft.bloggo.nu/sv/
Postat av: Anna

Hej ,, men så fina de är :) Måste ta mig i kragen och komma upp och titta live,, speciellt på Dusk.Ha det gott tills vi ses igen //Anna

2013-05-20 @ 13:04:18
Postat av: Kicki Gustavsson

Hej!
Whiskey är verkligen vacker! Ska bli spännande att se honom utvecklas. En sådan häst vill jag ha, så småningom. Mina önskemål är: Svart med vita tecken, gärna fyra vita fötter, hingst eller valack, viktbärande över ponnymått. Burhults Black Commence är min idealhäst, så jag hoppas att han blir lik sin farfar.
Kicki

2013-05-21 @ 14:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0