Ågårdens Isadora

Nu är det bara två veckor kvar till 3-årstestet för Isadora:) ska bli riktigt spännande det är ju våran allra första avkomma och det känns så kul nu när dom (vi hade två första året och Lucky kommer förmodligen visas på 3-årstest i augusti) har blivit så pass gammal att man kan se lite mer vad det kommer bli av dom! Och nu skulle jag haft en bild här på Isadora, men telefonen vill tyvärr inte vara med mig, så jag får försöka lite senare..
 
 
Nu är jag och Per påväg till Göteborg för att ha en riktigt trevlig helg på Horse Showen och bo på hotell helt själva, vilken lyx:) Största tack till Pers föräldrar och syster som gör detta möjligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0