En riktig hästdag!

Zamora skötte sig utmärkt idag när hon och Malin debuterade på dressyrbanan, det blev 61,8%! Ett stort grattis till dom och till mig som har en sån vacker häst;))
 
 
 
 
 
Malins dotter Elsa hade med sin ponny också som gjorde fina resultat i både dressyren och hoppningen!
Zamora är ju kanske ingen hopponny, men när hon ändå var på plats så red Elsa en runda på 40 och..
 
Lina en med=) Dom gjorde ett bra jobb för hon är inte helt enkel då hon gärna tvekar innan och sen tar ett jätte skutt trots väldigt låga hinder... Men det är inte konstigt, då hon inte hoppat alls mycket!
 
När vi kom hem så tog vi hem Wonder för att ta lite nya bilder, vill ju att hon hittar ett bra hem snart, men när jag väl såg henne i paddocken så kände jag att hon kan ju faktiskt stanna på gården... Hon showade så fint för oss, men samtidigt vet jag ju att vi inte kan behålla alla och tiden till hästarna blir ju inte mer med två barn! Så det allra bästa är ju att hon får komma till någon som kan ge henne den tid och kärlek hon förtjänar! Hon kommer att bli så fin när hon blir stor (eller jag kanske ska säga större=))
 
Vi fick användning av det bettlösa tränset/visningsgrimman som Dusk vann på Riksutställningen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Fina Zamora!
Meeeen vad fina bilder på Wonder! såg anonsen också..Fresterska där, snyft! Hon är ju helt underbar!

2012-10-07 @ 08:36:57
Postat av: Maria Borvall

Klart att Wonder ska bli en Ekeforsare igen, vi såg ju idag hur hon har saknat er;)

2012-10-07 @ 22:43:28
URL: http://www.agardensstuteri.se
Postat av: sara s

Så otroligt vackra hästar du har Maria!!!

2012-10-12 @ 06:39:23
Postat av: Maria Borvall

Tack Sara=) Ja, det finns vissa riktiga guldkorn!

2012-10-15 @ 21:21:42
URL: http://www.agardensstuteri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0