Nu går det åt rätt håll!

Då var det dags för ett litet inlägg igen! I helgen har jag och Per och en hel del andra varit på Göteborg Horse Show och det var lika roligt som det brukar. Vi var där på lördag och söndag och lyxade till det med hotell=) Och idag fick jag ett samtal om att jag hade vunnit ett täcke på en tävling på showen, ibland ska man ha tur=) Våran lilla Lowa fick vara hemma hos farmor, farfar och fastrar. Även om man hinner med att sakna henne när man är borta så är det fantastiskt skönt att få åka själva ibland! Vi har tur för det är bara glada miner när vi frågar om barnvakt=)

Nu börjar man äntligen känna att våren närmar sig, det tråkiga är väl att våra hagar blir så leriga, innan hösten ska vi försöka hinna gräva bort det leriga och sanda upp, så vi slipper leran till nästa vinter.

Vi har börjat lite smått med löshoppning, det är ju inte jätte långt kvar innan 3-års testen om man vill visa på våren.. Rosette tycker det är så där, men jag hoppas att det kommer gå bättre när hon kommer in i det! Isadora däremot tycker att det är hur kul som helst och gör det dessutom bra!

Här kanske det kommer att flytta någon häst inom kort *hoppas* det finns intresse i alla fall, men inga papper skrivna, så jag håller det hemligt så länge=) Annars är det lugnt med det mesta här, Zafir har fått flyttat till Caracas hage på heltid och från och med idag så får Ice och Wonder stå i stallet på natten, så nu får dom nya rutiner och ta ett stort steg in i vuxenvärlden!

Dom här bilderna känns jätte gamla nu när snön har varit borta ett tag, men dom är i från början av februari och dom nyaste jag har, lite skärpning hade inte skadat!


Lowa älskar pulkan och när snön försvann så tog vi in den och den är en favorit även inomhus!


Min fina lilla Zafir


Mamma Zamora är lika fin hon


Syskonen bus -  Isadora och Rosette


Jag gillar den här bilden på Rosette, hon ser så himla söt ut!


Vackra Isadora


Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan!

Synd att vi inte hann prata mera på mässan. Jag hade lovat att ta hem prospect på stalldörrar. När jag var klar var ni borta. Vi hörs en annan dag.

kram

2012-02-28 @ 22:52:32
URL: http://www.iglatjarn.com
Postat av: sara s

Vilka fina kort!!!

Ha det gott, vi hörs (ni kan väl kolla om ni är "lediga" ngn helg framöver så ni kan komma hit).

2012-03-04 @ 20:33:14
Postat av: Maria Borvall

Två kommentarer och jag som inte ens har kollat förrän idag..



Ja, Madde vi bara stack=) Nä då vi ville inte stressa dig, så vi gick en sväng och sen hittade vi inte dig igen.. Det var lite synd att vi inte hann prata mer, men det får vi ta igen någon dag!



Sara, Jag ska kollar med Per, så får vi bestämma en helg snart=)

2012-03-06 @ 20:28:34
URL: http://www.agardensstuteri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0