14 Juni

Då var det ett tag sedan jag skrev igen, jag förstår inte hur det alltid blir så... Här har det varit ganska lugnt och på sätt och vis är ju det skönt! Fölen växer och Zafir har börjar att fälla, men det är svårt att säga om hon blir lika mörk som sin mamma eller inte, det får helt enkelt tiden utvisa, jag gillar henne väldigt mycke i alla fall=)


Tyckte bara att den här bilden var så söt! Lilla Wonder tittar nyfiket fram under mamma Wilmas hals..


Ågårdens Wonder


Lilla Ice är bara så söt, en riktig "dockhäst"=)


Ågårdens Ice


Här är en gammal bild på Rosette, från hennes första utställning. Då stod hon mer på två ben än fyra=) Hoppas hon uppför sig bättre på söndag då det bär av till Lerum! Det ska bli spännande att se vad hon får för kritik som 2-åring! Som föl fick hon 40poäng och som 1-åring fick hon 39 och 40, alla gångerna har hon fått fin kritik och jag själv tycker att hon ser fin ut nu med, men det är ju lätt att vara partisk=) Det ska bli skoj att komma ut lite i alla fall!


Titt som tätt får jag hälsningar från Christina som har köpt Wiper och det är bara så roligt att se och höra hur han utvecklas. Hon är verkligen supernöjd med sin lilla hingst och som uppfödare får man då känna sig lite stolt och få ny motivation!


Kommentarer
Postat av: sara s

Vilken skillnad på Wiper, kände inte igen honom.



Vilka fin, fina hästar ni har!

2011-06-14 @ 20:48:56
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: Madde

Kommer du till Lerum på söndag? Vi ska dit. Hoppas vi får träffas!!!!

2011-06-14 @ 21:00:21
URL: http://iglatjarn.com
Postat av: Maria Borvall

Visst har det blivit stor skillnad på honon! Han utvecklas verkligen åt rätt håll=)

2011-06-14 @ 21:01:21
URL: http://www.agardensstuteri.se
Postat av: Mikaela

Waiper har blivit jätte stor.Han är jätte fin. Jag kände inte igen honom på det förra inlägget då satte du en bild på honom. Och det är så söt när Wonder tittade från Wilmas hals. Jag hoppas att Rosette och Delight kommer bra överrens i transporten. Men det har dom gjort innan när vi har åkt på utställningar.

2011-06-15 @ 09:08:54
URL: http://mikaelasnygging.blogg.se/
Postat av: Maria Borvall

Madde: Vad kul att ni också ska dit=) Ska ni visa någon eller bara kolla? Det ska bli kul att träffas ialla fall!



Mikaela: Jag tror det kommer gå jätte bra med Delight och Rosette tillsammans!

2011-06-15 @ 13:00:01
URL: http://www.agardensstuteri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0