3-årstest

Igår var det 3-årstest med Isadora som gällde och jag får väl säga att jag inte är riktigt nöjd, men samtidigt så blev det i alla fall avelsdiplom och det var det allra viktigaste, tyvärr har jag inte kritiken här, men den var mycket fin och lovande! Tyvärr så lyckades vi inte riktigt med hennes galopp, där hon bara fick en 5, väldigt snålt skulle jag säga, men visst hon var en aning travsäker idag men den galopp hon visade tyckte jag var hyfsad! Hoppningen fick hon 7-6, men vi fick driva ganska bra för hon var inte riktigt så pigg och framåt som hon brukar vara..
 
Ett stort grattis till Ingela som har en väldigt vacker häst och för våran del, så är ju inte avelsdiplom fyskam på våran första uppfödning=))
 
jag hoppas att Ingela fick några bättre bilder än oss, så vi kan låna lite sen! Men här är i alla fall några!
 
 
 
 
Imorgon ska vi iväg och kolla när vår lilla Rosette ska vara med på pay &jump för första gången, det ska bli roligt att se! Ett stort lycka till Lina, du gör ett super jobb med våran ponny!!
 
sedan väntar vi med spänning på att Zamora ska föla, tiden är inne och hon är väldigt stor, blir så spännande att se vad det blir denna gång! Jag tror tyvärr att det blir en hingst, men blir så glad om det visar sig att jag har fel;)
 
Jag ska försöka att uppdatera lite oftare, men vi får väl se hur det går... Lovar inget=)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Snygging! Tack för igår. jag har inga bättre bilder tyvärr.

2013-05-12 @ 17:52:04
Postat av: Maria Borvall

Tack själv=) vi får ta några bättre dom närmsta dagarna!

2013-05-12 @ 21:17:54
URL: http://www.agardensstuteri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0