Hösten

Jaha, då var hösten här och inte har jag mer tid med bloggen fast att jag har det så lyxigt att jag är hemma på gården och jobbar med hästarna och allt som hör till. Tiden går så snabbt hela tiden och det är väl roligt med!
 
igår var vi (jag och Tanja) iväg till Lerum och visade Dusk på Unghästutställning som SWF och framförallt Gunn och hennes tjejer anordnar varje år. Hos Gunn som har Burhults stuteri och ridskola finns många släktingar till våra hästar, då hon också har Derwen stam på sina cobbar! Så det är alltid roligt att hå runt att kolla lite:)
 
Dusk fick bara 38 poäng, men vet ju att han kan få bättre på fler än en bedömningspunkt, så vi laddar vidare på hingstvisning 2015!
 
 
 
Sen har ju Wilma åkt ner till Sandra och där går allt toppen, Wilma verkar trivas och Sandra är helnöjd, så det känns jätte skönt!
 
På torsdag åker Isadora ner till Christina och jag och alla som känner henne vet hur mycket hon och Cleo längtar!! Vet att Isadora kommer stormtrivas, vilken häst skulle inte trivas hos Christina:)
 
Det var lite kort, hoppad att jag är lite snabbare med nästa inlägg;)

Kommentarer
Postat av: Ester

Vet inte om jag frågat det tidigare,men är Zavanna såld jag ligger lite efter hehe

2014-11-04 @ 19:09:51
Postat av: Maria Borvall

Zavanna är såld, men har bara flyttat två kilometer bort:)

2014-11-06 @ 22:06:02
URL: http://agardensstuteri.se
Postat av: Helen Svensson

Fina hästar! Har förstått att Isadora åkt nu, hoppas att dom kommer att trivas bra ihop. Du Ester, vi kan gå en gramatikkurs ihop?

MVH

2014-11-09 @ 14:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0