Snart Jul!

en höst har aldrig försvunnit så fort och även om vi är inne i en vintermånad, så är det hemska höstvädret kvar.. vi har alldeles för mycket vatten här för tillfället och jag hoppas att det hinner torka upp lite innan det fryser, så hästarna slipper isbana i hagen Och jag vill att det fryser snart så vi slipper leran.. Jag antar att jag inte är den enda med detta problem i år!
 
 
Zamora fick komma ut på en liten ridtur i onsdags i enda solen vi haft på länge! Underbar häst och rida och efter nästa års föl, så ska hon få bli ridhäst igen, tror hon kommer tycka det blir toppen!
 
 
Lilla Dusk ska bli vuxen och är på inridning hos Sara Lindberg i Ullared, tanken är att Tanja ska rida honom mest sen och förhoppningsvis komma ut på lite tävlingar under 2015, målet är 4-års kvalitén nästa höst och hingstvisningen i mars då förstås, men den har ju inget med ridningen att göra.
 
Lilly har också fått börja lite smått med inridningen, har suttit upp ett par gånger och hon tar det hela med ro, väldigt cool tjej måste jag säga! Ser många likheter med henne och halvsyster Zamora. Så efter jul drar vi igång lite mer på allvar!
 

Kommentarer
Postat av: Ester

Fluffiga ponnys❤️

2014-12-20 @ 17:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0