Liten uppdatering!

Oj, vad tiden bara försvinner.. Återigen har det gått väldigt lång tid sen jag uppdaterade sist.
 
Och vi har hunnit varit på en fantastisk semester i Wales!! 3 dagar på Royal Welsh och 4 på Derwen stuteriet blev det=) Många fina hästar fick vi se och egentligen finns det hur mycket som helst att skriva, men det hinns tyvärr inte då det snart är dag för jobb. Men lovar fler bilder senare!! Men här är dett litet smakprov!
 
Ifor och Derwen Tess. Tegis dotter och barnbarn till Tune of Joy!
Ett väldigt vackert sto, som jag gärna velat ta hem..=)
 
Sen har jag haft fin besök av Madde på Iglatjärns Stuteri och Anna som äger Iglatjärns Miss Saigon! Och Anna hade med kameran och jag fick många vackra bilder, så jag måste visa några!!
 
Älskar denna bild på Caracas, han är så vacker vårna gamla kille!
 
Våran underbara Tegwen som verkligen älskar att vara med!
Och Tegwen igen=)
Wilja som var först ut i år, ser riktigt fin ut igen när hon fält av!
 
Ilona har också påbörjat fällning och det blir spännade att se hur mörk gon kommer att bli!
 
Och sist men inte minst fina Zacaroll som är såld!! Han ska flytta till Jonna i Vikbolandet, Östergötland. Tror hon kommer bli riktigt nöjd med denna härliga kille=))
 
Tack Anna för bilderna!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för gofika och massa hästprat :) svårt att få till
bra foton när det är så varmt och massa flygfän, men några blev det:) Caracas blir väldigt bra på bild , inte så konstigt han är så vacker!

2014-08-02 @ 21:45:23
Postat av: Mikaela

Vilka härliga bilder från hästarna!:) Vem mer än Zacaroll som var tillsalu utav stona? Blandar alltid ihop det. Det var väl Tegwen?

2014-08-02 @ 22:01:37
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder från hästarna!:) Vem mer än Zacaroll som var tillsalu utav stona? Blandar alltid ihop det. Det var väl Tegwen?

2014-08-02 @ 22:02:56
Postat av: Maria Borvall

Wow, så glad jag blir att ni kollar bloggen, trots så dålig uppdatering!! Anna det var fantastiska bilder, tråkigt bara att jag hade tidspress, men nästa gång hoppas jag att det är bättre!!

Mikaela, Ilona och Zacaroll är sålda och de andra ska jag behålla;))

2014-08-03 @ 22:31:21
URL: http://agardensstuteri.se
Postat av: sara s

Underbart fina hästar ni har!

2014-08-07 @ 21:31:29
URL: http://enuffes.blogg.se
Postat av: Ester

Måste bara fråga om ni har "Bläsen" eller vem som har honom?

2014-08-23 @ 12:43:20
Postat av: Anonym

"Bläsen" har Pers pappa har, om jag inte mins fel.

2014-09-08 @ 12:37:00
Postat av: Helen Svenson

Uppdatera mer! Det står att du lovar mer bilder senare, men det kommer inga mer, eller? Å du anonym, du stavar som en kratta å meningen är helt off.

2014-09-08 @ 21:08:14
Postat av: Ester

Ja och du Helen Svenson måste öva på din grammatik

2014-09-20 @ 11:34:17
Postat av: Helen

Vad är det för fel på grammatiken?

2014-09-24 @ 14:55:43
Postat av: Maria Borvall

Eftersom jag inte har uppdaterat, så har jag inte tänkt på att jag kunde ha fått nya kommentarer och därför inte varit in och kollat... Mindre roligt att läsa den lite bittra tonen på kommentarerna, men det är väl sånt man får ta.

Det är mycket hela tiden med barn och hästar och allt annat som skall skötas och därför har det blivit dåligt med uppdatering igen.. Och Bläsen kommer bli våra barns framtida rid och körhäst! Vilken liten pärla=)

2014-09-24 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0