23 Januari

 
Som vanligt så rusar tiden iväg och det blir inte många uppdateringar i bloggen... Men samtidigt händer det ju inte jätte mycket på ett stuteri på vintern heller.
 
Våran lilla Rosette är tillbaka, jag får väl säga tyvärr för det kändes som vi hittat det perfekta hemmet.. men pga sjukdom hos hennes nya ägare, så fick vi helt enkelt köpa tillbaka henne. Så känner ni någon som letar efter en c-ponny med mycke personlighet, vilja och kapacitet så har vi en=) Vill helst sälja, men kan även tänka oss att lämna ut henne på foder till duktig ryttare!
 
Vi (jag och Ingela) har tagit tag i "våra" 3-åringar och både Linus (som är Pers morfars häst, men som bor här) och Isadora har varit hur duktiga som helst och båda har tagit sina premiär turer i skogen med ryttare på ryggen!
 
Linus - Han är ju ingen cob, men en väldigt trevlig kille ändå! Är till salu till någon som kan tänka sig något annat än en vacker welsh cob;))
 
Sen kretsar ju mycket av mitt liv just nu runt Lowa och Wilmer, Lowa har hunnit blivit två år och Wilmer två månader! Som jag så ofta säger (skriver) vart tar tiden vägen?? Jag måste ju passa på att säga hur lyckligt lottad jag är med två friska och (oftast) snälla barn, massa hästar (hade väl aldrig trott som liten att jag någonsin skulle tycka att jag har för många hästar..=)) en underbar sambo som hjälper till på alla sätt och vis och mycket hjälp med barnen, vilket gör att jag kan vara med hästarna och få lite egentid!
 
Lite kort på guldklimparna med=)
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

låter härligt maria, och jag säger som du, är så glad över att våran lilla pojke nu 6månader är pigg och frisk, samt att min sambo låter mig få egen tid i stallet, det är guld värt=) vilka bra sambos vi har=) kram från jenny och cesar och resan

2013-01-24 @ 22:11:09
Postat av: Maria Borvall

Visst är det toppen Jenny=)Man får komma ut och ladda batterierna lite!!

2013-02-05 @ 15:27:03
URL: http://www.agardensstuteri.se
Postat av: Cissi

Så fina kort Maria :) Tack för senast förresten :)

2013-03-28 @ 16:25:21
URL: http://annacecilias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0