Nytt år och nya möjligheter!

Usch så länge sedan jag gjorde ett inlägg, men det har minst sagt varit fullt upp här.. Kanske inte jätte mycket med hästarna, men lite renovering istället! Nu har turen kommit till Lowas rum och vi har satt slutdatum den 17:e (när lilla tjejen blir 1år), så dom två senaste veckorna har varit hektiska, men jag tror hon kommer att gilla det! Mycket rosa kan jag avslöja=)

Rosette har i alla fall varit jätte duktig när det gäller inridningen, än så länge (peppar, peppar) har hon inte gjort något dumt och hon lyssnar väldigt bra! Hittills har det varit mest paddock, men även skogen en gång! Tänkte hon skulle ridas några gånger till och sen blir det vila från ridningen, hon är ju faktiskt inte ens 3.

Fölen eller det kanske är dags att säga åringarna=) växer och är inne i en liten "ful" period, men den ska ju alla små igenom så det är bara att gilla läget! Jag måste ta och fota lite mer också, dels så att jag kan uppdatera hemsidan och bloggen med aktuella bilder, men sen måste jag även ta tag i att försöka sälja Ice och Wonder, även om jag gillar båda jätte mycket så måste man se sina begränsningar och i det här fallet är det framför allt tiden som inte räcker till=(

Jag ska inte lova att uppdatera oftare för då blir det inte av, men jag ska verkligen försöka!

Ha en god fortsättning på det nya året!


Så avslutar vi med en bild på Wilma och mig på poänghoppning, skulle tro att det 6 år sedan och det är ungefär så bra på att uppdatera jag känner mig=)


Kommentarer
Postat av: sara s

Blev det färdigt i tid?

2012-01-20 @ 19:26:35
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: Maria Borvall

Det blev faktiskt klart i tid=)

2012-01-23 @ 23:01:27
URL: http://www.agardensstuteri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0