16 maj

Idag har vi placerat om lite hästar! Så nu ska Wilma (som är näst på tur att föla) få komma in på nätterna, så vi kan ha full koll på henne ifrån sovrummet, det är så skönt med kamera i stallet under fölningarna. Dels behöver inte hästarna bli oroliga för att man springer där på natten och sen är det ju underbart att bara slå på TVn istället för att klä på sig och springa ut... Ni får kalla mig lat, men jag ser det som en hjälp som underlättar för både mig och hästarna=)

Fölen växer och växer=) Har försökt att få en bra bild på Ice, så han riktigt skall komma till sin rätt. Men jag har inte lyckats riktigt än.. Men jag ska kämpa vidare och bjuder på några bilder ändå! Han har sånt underbart vackert huvud!











Zafir däremot har ärft Caracas egenskap att (nästan) alltid se snygg ut framför kameran!

Och sen är det ju bara så roligt när ni lämnar kommentarer=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0