Grattis Lowa!

Idag har de varit lite kalas för lilla Lowa som redan är 1/2 år! Det som var lite tråkigt för min del var att jag inte kunde vara med... Så kalaset fick flytta hem till Lowas farmor och farfar och jag fick ligga hemma med min magsjuka eller vad det kan vara..:( Jag skickade med kameran så att jag fick ta del av lite bilder i alla fall!


Lowa här hemma, innan det var dags att åka


Lowa är med i köket när pappa och faster lagar maten


Lowa med "sina" fina tårtor som farmor har bakat. Hon se verkligen sugen ut att smaka på dem=)

Kommentarer
Postat av: sara s

Iiiii, vad tiden går, sötnosen redan ett halvt år...

Grattis i efterskott!



Stackars dig som fick lov att stanna hemma!

2011-07-22 @ 10:19:18
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: Elli

Tiden går lite väl för fort ibland.

Så söt hon är! :)

Kram

2011-08-10 @ 11:20:51
URL: http://komplicerat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0