Hästarna mår fint dom med....=)

Här rullar det på i full fart! Lowa är så snäll så idag fick hon vara hos farmor Yvonne och faster Emma medan jag kunde umgås lite med hästarna, det var jätte skönt att komma ut lite i det fina vädret. Det var ju nästan en vecka sedan jag var ute hos dom i längre än tio minuter! Men jag har inte behövt vara orolig för Ingela (Isadoras ägare) har varit här morgon och kväll och skött om dom, så det har verkligen varit guldvärt! Jag har lagt upp lite mer bilder på Lowa, men den här gången finns dom på hemsidan för det går så himla mycket snabbare (förmodligen för att jag inte har förstått mig på bloggen än..) Direkt länk: http://agardensstuteri.se/sida24.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0