Kalv är nära att drunkna=(

Nu får vi hoppas att det slutar att regna snart, för nu har ån som rinner här förbi blivit till en sjö och hästarnas hage har nästan helt försvunnit=( Och detta leder ju tyvärr till att det dom kan gå på blir väldigt upptrampat.. Fördelen är att dom gillar att stå i lösdriften, så ofta tillbringar dom tiden där istället!


Jag tog bilderna igår och idag ät det tyvärr ännu mer vatten..




Skillnad på väder! I torsdags fick vi vakna till snö, vilket jag verkligen föredrar och Wilma fick komma ut i paddocken en sväng, (här med Ingela på ryggen) hon verkar tycka det är skoj att bli riden lite då och då!

Vi har börjat lite med Wonders avvänjning och jag har inte varit med om någon som tagit det så coolt=) Jag tycker egentligen att dom kan gå ihop lite längre än sex månader, men eftersom  tanken är den att lilla Wonder ska säljas, så tycker vi att det är lika bra att börja lite smått!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0