För en månad sen..

Det känns som jag alltid börjar mina inlägg med att jag har varit dålig på att uppdatera.. och så är det ju verkligen, varför blir det alltid så? Den här gången har det nog mycket att göra med att Per har haft semester och då har det inte blivt så mycket data helt enkelt!

Här har det väl hänt en hel del sen sist eftersom det var en månad sen jag skrev sist.. Vi var på SWFs utställning i Kållared i slutet av Juli, Rosette fick guld trots att hon var väldigt spänd i skritt och trav och inte uppförde sig alls, Isadora fick silver med fin kritik och hon var lugnet själv! Det är så mycket värt när dom uppför sig när man är ute! Vi åkte hem innan BIS för vi hade mycket att göra hemma eftersom det var dags för Bollnäs dagen efter! Men ett stort tack till Mia och alla inblandade som gjorde denna trevliga utställning möjlig!

Sen var det Bollnäs i en vecka och det var fullt upp med mycket gamla kompisar och släktingar att träffa. Även om det är roligt med hästar, så är det så skönt att komma bort en sväng och inte ha några måsten. Sen har vi det så bra som har hästvakter som man verkligen kan lita på och slipper vara orolig att något ska gå på tok, det är guldvärt!


Lowa och kusin Filip har det skönt på altanen


Mamma och pappas sommarstuga, en perfekt plats när man bara vill ta det lugnt=)

Nu är det dags att fixa lite med hästarna, men så snart tiden räcker till ska jag lägga in lite nya bilder på fölen=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0